Aanvraagformulier hulpverlenings- of begeleidingsorganisatie

Vul hieronder de gevraagde gegevens zo compleet mogelijk in zodat uw aanvraag goed beoordeeld kan worden.

1. Gegevens hulpverlenings- of begeleidingsorganisatie

2. Persoonlijke gegevens cliënt

man vrouw

3. Gezinssamenstelling en inkomensgegevens cliënt

Nee Ja, ga naar 4

Zo nee, geef de gezinssamenstelling aan en vermeld, indien van toepassing, de inkomensgegevens van de partner

Cliënt leeft met alleen een partner

Cliënt leeft met een partner en kinderen

ja nee

Cliënt leeft met alleen kinderen:

ja

Kinderen

ja nee

4. Werk

Nee, ga naar 5 Ja

5. Toeslagen

Ja Nee, ga naar 6

6. Uitkering

7. Alimentatie

8. Schulden

9. Motivering aanvraag financiële bijdrage

Op grond waarvan vraagt u voor uw cliënt een financiële bijdrage? Geef in uw beschrijving zoveel mogelijk details zodat uw aanvraag zo goed mogelijk kan worden beoordeeld:

Geef concreet de hoogte aan van de financiële bijdrage die u voor uw cliënt vraagt. Geef daarbij alle van belang zijnde details en motiveer de hoogte van het bedrag:

Welke andere mogelijkheden heeft u en/of uw cliënt geprobeerd om de financiële problemen te verlichten of op te lossen (bijvoorbeeld het inschakelen van familieleden, het aanvragen van bijzondere bijstand bij de gemeente) en wat was daarvan het resultaat:

10. Ondersteunende stukken toevoegen

Wij vragen u alle stukken die van belang zijn voor het beoordelen van uw aanvraag (zoals uitkeringsspecificaties, salarisspecificaties, nota's en dergelijke) mee te sturen, bij voorkeur digitaal.

houdt CTRL (cmd op een Apple computer) ingedrukt om meerdere bestanden te selecteren

Als u (een deel van) uw bewijsstukken niet digitaal kunt insturen, verzoeken wij u deze te kopiëren en toe te zenden aan het secretariaat van de Stichting G. Kuurman Hzoon, Tusseler 9, 7241 KA, Lochem.

Als u dit aanvraagformulier verstuurt, geeft uw cliënt daarmee toestemming voor het verwerken van de persoonsgegevens door de Kuurmanstichting. Als de aanvraag wordt gehonoreerd, geldt deze toestemming ook voor het verwerken van relevante persoonsgegevens door de accountant van de Kuurmanstichting. Zie ook onze privacyverklaring onderaan elke pagina van deze website.